Beste bezoeker
Mylamp is tijdelijk gesloten !

Vanaf heden tot medio september combineren wij de vakantiesluiting met een bedrijfsverhuizing.

Reeds lopende bestellingen worden uiteraard nog gewoon netjes afgehandeld.
0
Bel: +31 (0)46 47 43 168 (ma - vr 9:00 - 17:00 uur)

Bestelprocedure

In 4 stappen gemakkelijk en veilig bestellen.
Het bestelproces bij MyLamp bestaat uit vier eenvoudige stappen met altijd de mogelijkheid om de gegevens naar wens te wijzigen. De bestelling is pas definitief na uw akkoord bij het afronden van uw betaling.

Tijdens het hele bestelproces worden uw gegevens beveiligd en bij het afronden van de betaling wordt ook het betaalproces in een beveiligde webomgeving van de desbetreffende bank of betaalmethode aanbieder verzorgd.

 

 

1. Winkelmand vullen

  • Bij ieder product in onze webshop vindt u de groene knop met de tekst toevoegen aan winkelwagen of met de winkelwagen button. Het aantal lampen of items dat u wilt plaatsen in het winkelwagentje kan aangegeven worden. U kunt altijd achteraf het aantal producten wijzigen of verwijderen.

 

  • U krijgt nu de vermelding verder winkelen of bestelling afronden. Maak hier uw keuze om verder te kijken in onze shop en later de winkelwagen te bekijken of kies voor bestelling afronden. Door op bestelling afronden te klikken, is er nog geen koop gedaan en kunt u uiteraard nog annuleren of wijzigen.

 


 

2. Verzendgegevens en Factuurgegevens invullen met of zonder account

  • U krijgt nu de keuze om uw verzend- en factuurinformatie in te vullen. Maak een eigen account aan of kies voor direct bestellen.

Met een eigen account kunt u later inloggen en uw bestelgeschiedenis bekijken, uw factuur bekijken en de status van uw order inzien. Zodra wij uw lampen hebben verzonden, kunt u uw trackingnummer zien (deze krijgt u ook per e-mail verstuurd). Met de direct bestellen optie maakt u geen account aan en kunt u alleen uw orderstatus via onze klantenservice checken. In beide gevallen gebruiken wij uw gegevens voor het verzenden van uw order en niet voor andere doeleinden of voor het ongevraagd versturen van reclameboodschappen.

 

  • Velden met een vinkje zijn verplicht en om uw gegevens naar ons te versturen, dient u onze privacy voorwaarden en algemene voorwaarden te raadplegen en aan te vinken dat u akkoord bent hiermee. Al onze voorwaarden zijn getoetst en opgesteld door onze keurmerk instanties.

 

 

 


 

3. Kies betaalmethode

  • U krijgt nu van ons een overzicht van alle betaalmethodes. Wij bieden de volgende opties:

 

  • iDEAL (Internetbankieren) - Gratis
  • Vooruitbetalen - Gratis
  • Creditcardbetaling VISA of MasterCard - Gratis
  • PayPal - Gratis
  • Rembours (COD) Betaling contant aan de Postbode - € 10,- extra kosten
  • MrCash / Bankcontact - Gratis
  • KBC Online - Gratis
  • Giropay - Gratis
  • Sofort Uberweisung - Gratis
  • AfterPay (Achteraf betalen) - € 1,95 extra kosten (let op! u gaat een betalingsverplichting aan met AfterPay. U krijgt eerst alle informatie en voorwaarden van AfterPay)

 

 


 

4. Bevestig uw bestelling

  • U krijgt nu een overzicht te zien van uw bestelgegevens. Controleer deze goed voordat u op de knop Bevestigen klikt.

U kunt nu nog steeds wijzigingen aanbrengen in uw bestelgegevens of winkelwagen. Na het bevestigen wordt u doorgeleid naar de desbetreffende betalingsinstantie.

  • Volg nu de instructies om uw betaling af te ronden. Klik niet te vroeg weg en wacht totdat u weer wordt teruggeleid naar onze webshop.

 

 


 

Per e-mail op de hoogte

U krijgt een e-mail van ons als u een account heeft aangemaakt met uw gegevens. U krijgt een mailbericht met uw orderbevestiging en deze is tevens uw factuur. Zodra uw order verzonden wordt, krijgt u eveneens van ons een bericht. In dit bericht staat ook uw persoonlijke track & trace nummer.

 

Indien u een bevestiging niet heeft gekregen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

 

 

Boven Terug naar boven
Klantenservice Inloggen CONTACT