Beste bezoeker
Mylamp is tijdelijk gesloten !

Vanaf heden tot medio september combineren wij de vakantiesluiting met een bedrijfsverhuizing.

Reeds lopende bestellingen worden uiteraard nog gewoon netjes afgehandeld.
0
Bel: +31 (0)46 47 43 168 (ma - vr 9:00 - 17:00 uur)

 

 

Hoe bestel ik iets?

Om een bestelling te plaatsen klikt u op de "aan winkelwagen toevoegen" button. U kunt nu stap voor stap de benodigde gegevens invullen. Maak een account aan met uw factuur- en verzendgegevens. U kunt bij een toekomstige aankoop gebruik maken van uw account, zodat u niet iedere keer uw gegevens hoeft in te vullen. Uw gegevens worden in een beveiligde database van MyLamp opgeslagen en worden alleen gebruikt voor het voltooien van uw aankopen en voor het verzorgen van uw verzending door UPS. Lees onze algemene voorwaarden en privacy statement voordat u een aankoop doet. Uw betalingsdetails worden verzorgd in een beveiligde omgeving van Ideal of Paypal. Nadat wij uw betaling hebben ontvangen krijgt u per e-mail bericht dat uw bestelling wordt verwerkt. Uw aankoop wordt nu aangeboden aan UPS.

De lamp die ik zoek hebben jullie niet, kan ik het toch bestellen?

U kunt ons altijd een e-mailbericht sturen met de vraag of wij een bepaalde lamp kunnen leveren. Daarentegen bieden wij verlichting aan, die wij uit voorraad proberen uit te leveren. Op het moment dat een artikel is uitverkocht, kan uw levering oplopen tot 4 weken. Bij speciale aanvragen kunnen langere levertijden ontstaan.

Welke betalingsmethode accepteren jullie?

U kunt met Mastercard of Visa betalen of met een Ideal of Paypal account uw betaling voltooien. Ook kunt u een bankoverboeking doen of een rembours zending aanvragen.

Hoe garanderen jullie dat ik veilig kan betalen?

U kunt op www.paypal.com of www.ideal.nl nalezen over de betalingsdetails. Paypal heeft wereldwijd 20 miljoen geregistreerde particuliere gebruikers en meer dan 3 miljoen zakelijke accounts. Ideal is een initiatief van de ABN AMRO Bank, Posbank, Rabobank en SNS Bank.

Wat zijn jullie leveringsvoorwaarden?

U kunt onze leveringsvoorwaarden nalezen bij onze algemene voorwaarden onder aan de webpagina.

Hoe kan ik mijn aankoop retourneren naar jullie?

U kunt uw aankoop binnen 14 werkdagen na ontvangst retourneren. Zorg ervoor dat het product onbeschadigd en in originele onbeschadigde verpakking aangeboden wordt aan UPS. Wij betalen uw aankoopbedrag terug met de verzendkosten en behandelingskosten in mindering gebracht. Mocht u na 14 werkdagen uw aankoop willen retourneren of als uw aankoop beschadigd en niet in een onbeschadigde originele verpakking wordt geretourneerd, dan accepteren wij de retourzending niet. Wij behouden ons het recht om de terugbetaling van uw aankoop niet te voldoen. Indien uw bestelling defect blijkt te zijn bij ontvangst dan dient u op de dag van ontvangst ons te berichten per e-mail onder vermelding van uw gegevens, factuurnummer en de aard van het defect. U kunt uw aankoop gratis aanbieden aan UPS en retourneren. Wij bieden u een tweede levering aan van een functionerend product. De verzendkosten voor deze tweede zending worden niet in rekening gebracht. Mocht een tweede product niet meer leverbaar zijn dan boeken wij uw volledige aankoopbedrag terug op uw bankrekening. Lees ook onze algemene voorwaarden. Onze adresgegevens voor retourzendingen zijn: MyLamp Rijksweg Zuid 118 6161 BR Geleen Nederland (vermeld ook uw factuurnummer)

Hoe kan ik jullie contacteren?

U kunt ons telefonisch bereiken of een e-mail sturen of ons per post berichten op eerdergenoemde adressen. Wilt u toch een telefonisch onderhoud zonder kosten te maken dan kunt u uw gegevens en telefoonnummer (o.v.v. de aard van het gewenste gesprek) e-mailen. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk telefonisch contacteren.

Mijn bestelling is niet geleverd, wat moet ik doen?

Al onze zendingen worden verzorgd door UPS. Mocht er iets mis zijn gegaan met de verzending van uw aankoop, dan kunnen wij dit achterhalen bij UPS. Indien uw levering niet is aangekomen op de plaats van bestemming, dan zullen wij UPS opdracht geven om alsnog de levering correct uit te voeren. U heeft recht op terugbetaling van uw aankoop indien uw product niet meer geleverd kan worden door UPS. U heeft geen recht op terugbetaling in verband met een vertraging van uw levering, waarbij wij alsnog de levering van uw aankoop kunnen voltooien binnen een termijn van 3 weken. Mocht de levering van uw aankoop langer dan 3 weken bedragen, dan zullen wij uw aankoopbedrag terugboeken op uw bankrekening.

Heb ik garantie op mijn aankoop?

U krijgt 2 jaar garantie op uw aankoop. Wij geven geen garantie op glas en lichtbronnen. Ook behouden wij het recht om te bepalen of het defect aan uw lamp is ontstaan door foutieve montage, verkeerde plaatsing, foutief gebruik en onjuiste toepassing in de ruimste zin van deze bepaling. In de algemene voorwaarden kunt u onze garantievoorwaarden nalezen. Indien er een defect is ontstaan in uw lamp binnen de garantietermijn van 2 jaar, dan kunt u dit per e-mail melden. Wij proberen dan een oplossing te zoeken om het probleem te verhelpen. Wij behouden het recht om de oplossing zelf te bepalen. Mocht het probleem niet op te lossen zijn door u bij u thuis, dan kunt u kosteloos uw aankoop ter reparatie aanbieden en laten verzenden door UPS. De gemaakte kosten voor de reparatie en verzending worden uiteraard niet in rekening gebracht.

Ik heb een defect in mijn lamp en het garantietermijn is verlopen, wat moet ik doen?

Na de garantieperiode van 2 jaar kunnen wij geen verantwoordelijkheid nemen voor het product. Wij zullen u uiteraard proberen te helpen om uw probleem op te lossen. Voor het al dan niet leveren van reserve- of vervangingsonderdelen zullen wij u kosten in rekening brengen. Indien wij van oordeel zijn dat het defect niet te verhelpen is, zullen wij geen verantwoordelijkheid nemen voor het repareren of retournemen van het product.

Ik heb problemen bij het aansluiten van mijn lamp, wat moet ik doen?

Bij iedere lamp wordt een aansluitschema en montagehandleiding geleverd. Mocht u toch nog problemen ondervinden bij de montage van uw aankoop, dan kunt u ons een e-mailbericht sturen. Wij zullen u zo goed mogelijk proberen te helpen.

Ik heb problemen bij het voltooien van mijn aankoop, wat moet ik doen?

Neem per e-mail contact met ons op. Wij zullen u proberen te helpen.

Boven Terug naar boven
Klantenservice Inloggen CONTACT